Alavuden metsästysseura sallii kevätpukkijahdin alueellaan 16.5-15.6.2023 välisenä aikana.

Saaliskiintiö on 3 pikkupukkia (sarvirajoitus 4 piikkiä tai vähemmän) valtapukkia ei saa ampua. Jahtialueena suositellaan seuran itäpuolisia alueita. Jahtiin menosta ja paluusta on ehdottomasti ilmoitettava Samille 0405175430 tai Jarille 0400868755.

Kaadoista on ilmoitettava sihteerille kiintiön seuraamista varten ja kaadoista on myös tehtävä lakisääteinen saalisilmoitus oma riistaan!

KEVÄTPUKKIJAHTI ON PÄÄTTYNYT! SAALISTA EI JAHDISSA SAATU. HAVAINTOJA KYLLÄ OLI, MUTTA SAALIKSI SOPIVIÄ PUKKEJA EI PAIKALLE ILMESTYNYT.

SOININ LUONTO- JA ERÄMESSUT 10.6.2023!

Soinin luonto- ja erämessut järjestetään jälleen tulevana kesänä, 10.6.2023 Soinissa.

Messut kokoavat yhteen luontoharrastajia lähialueelta ja kauempaakin. Kesälomakauden alussa on mainio aika suunnitella kesän luontoretkiä ja haaveilla jo syksyn metsästyspäivistä. Näytteilleasettajissa tulee olemaan mielenkiintoinen kattaus lähiseudun palveluja, yrityksiä ja yhdistyksiä. Metsästysmatkailu, vastuullinen metsästysharrastus, nuoret metsästäjät, metsästyskoirat ja monipuolinen valikoima luonto- ja metsästysharrastukseen liittyviä tuotteita on esillä tulevilla messuilla.

Pääsymaksu 5 €/hlö, alle 12-v. veloituksetta.

Tapahtuman omille sivuille pääset tästä: https://soinintapahtumat.fi/eramessut/